Opening visstekken Zwarte water

Dinsdag, 27 maart 2018

J.l. zaterdag 24 maart is met een viswedstrijd voor leden en onder het toeziend oog van genodigden, het nieuwe visparcours aan het Zwarte water geopend. Om 09.00 uur starten 32 vissers hun wedstrijd, welke tussen 11.00 en 12.30 werd onderbroken voor de officiele opening.
Om 11.00 uur heet de voorzitter van Hsv de Hengelsport Zwolle de vissers en genodigden welkom in de tent en sprak een woord van dank aan alle vrijwilligers en instanties die de realisatie van dit prachtige project mede mogelijk hebben gemaakt, Sportvisserij Oost Nederland, Sportvisserij Nederland, Mulder-Eijkelkamp, Mud en alle vrijwilligers waaronder de aanwonenden op de dijk.

Na het openingswoord van de voorzitter nam ook Jan Telleman, voorzitter van Sportvisserij Oost Nederland en bestuurder van Sportvisserij Nederland, het woord en sprak zijn lof uit voor het prachtige resultaat en de uitstekende samenwerking met de hsv.

Na alle mooie woorden mocht onze vrouwelijke visser Lies het bord onthullen voor de officiele opening en ging een lang gekoesterde wens in vervulling. Onder het genot van een hapje en drankje werd er tot 12.30 nog bewonderend gesproken over het project en gingen de vissers verder met hun wedstrijd welke om 15.00 zou eindigen.

Een korte film, gemaakt door RTV Focus Zwolle is te zien als je hier klikt.

Wij wensen alle vissers ontzettend veel plezier en goede vangsten op dit mooie parcours toe.