Ruimzicht.... hoe nu verder

Dinsdag, 3 april 2018

Het project Ruimzicht is nagenoeg afgerond. Een prachtig resultaat voor alle leden van de Hsv. De Hsv heeft veel geinvesteerd in dit project en onze dank gaat uit naar de karpercommissie die dit project hebben opgezet.

Gezien onze eigen ervaring en feedback van meerdere leden over de afgelopen jaren, zijn wij genoodzaakt om voor Ruimzicht een apart reglement op te zetten. Het kan niet zo zijn dat een kleine groep vissers bepaald wie en wanneer één van onze leden ongestoord aan Ruimzicht mag vissen. Ruimzicht is er voor alle leden.

Claimen van stekken, intimidatie/bedreiging van vissers, stekken voor lange tijd bezet houden, doorgeven van de stekken aan vrienden, kennissen en opzetten van complete tenten kampen zijn voor ons ONACCEPTABEL.

Jammer dat het zo moet maar het is niet anders. Vanaf heden rekenen wij op het gezonde verstand van de vissers op Ruimzicht en doen we recht aan `` vissen aan Ruimzicht is voor alle leden``

Voor het reglement stekken 1,3 en 4 klik hier.
Voor het reglement stek 2 (mindervaliden) klik hier.

Het bestuur wenst iedereen veel visplezier en goede vangsten aan het vernieuwde Ruimzicht.