De extra ALV, een korte samenvatting......

Vrijdag, 13 mei 2016

Gisteren, donderdag 12 mei 2016, heeft de extra ledenvergadering plaats gevonden in de Bierton te Zwolle. Er waren 35 leden aanwezig en 4 leden hadden zich keurig afgemeld. Gezien de weersomstandigheden (meerdere leden zullen ongetwijfeld aan het water hebben gezeten) en het feit dat onze fc Zwolle een belangrijke wedstrijd moest spelen, hadden wij ingeschat dat de opkomst iets minder zou zijn als de reguliere alv en dat was ook het geval.

Desondanks kunnen we terug kijken op een zeer prettige en constructieve alv en daarvoor wil ik graag de aanwezigen complimenteren. Het was voor mij als vz mijn eerste alv voor de HSV en terugkijkend kunnen wij als bestuur alleen maar tevreden zijn. Een goede sfeer, een goede inbreng en een positieve blik naar de toekomst, top.

Voor de leden welke niet instaat zijn geweest om de alv bij te wonen wil ik graag in beknopte vorm de belangrijkste punten en besluiten hieronder weergeven;
1. De vergadering geeft unaniem akkoord om, tot de alv in 2017, te onderzoeken of en hoe wij ons clubgebouw functioneler voor en
    door de leden kunnen gaan gebruiken en hier rapport over uit brengen.
2. De huurovereenkomst voor de gemeentelijke wateren is binnen en wordt nader bestudeerd.
3. De adviezen/voorstellen ter wijziging/aanpassing van de statuten en het huishoudelijk reglement zijn met enkele kleine
    toevoegingen/aanpassingen unaniem akkoord bevonden door de vergadering.
4. De kandidaatstellingen voor de functies secretaris ( Roy Tien), Algemene zaken (Gerrit Dijkstra), Jeugdcommissie (Bertjan
    Gerritsen) en karpercommissie (Marcel Hoefman) zijn door de vergadering unaniem aangenomen.

De vacatures voor de controle commissie en roofviscommissie blijven vacant staan tot zich een kandidaat heeft gemeld. Intussen worden deze belangen behartigd door het gehele bestuur. Tijdens de rondvraag zijn diverse vragen beantwoord en besproken, deze vinden jullie terug in het reguliere complete verslag.

Het complete verslag van deze alv kunnen jullie tegemoet zien voor de reguliere alv in 2017.

Rest mij alle aanwezigen nogmaals te bedanken voor hun positieve inbreng, de gekozen bestuursleden te feliciteren en veel succes te wensen en niet te vergeten onze gastheren van de Bierton te bedanken voor hun uitstekende verzorging.

Uw voorzitter
Klaas Keen