Wereld Vismigratiedag te Laag Zuthem

Woensdag, 18 mei 2016

As. zaterdag 21 mei vindt er een unieke Wereld Vismigratiedag plaats aan de Langeslag te Laag Zuthem. Een dag boordevol evenementen op het gebied van vissen zoals, workshops vliegvissen en karpervissen, demonstratie`s elektro- en/ of zegenvissen, een lezingen over een zeeforellenproject, monitoren van fuiken, toelichting over vispassages en een vroeg uit de veren viswedstrijd.

Tussen 06.00 en 09.00 uur wordt er een viswedstrijd gehouden onder begeleiding van een echte vismeester. Wil je hier een meedoen dan kan dat door je op te geven via info@sportvisserijoostnederland.nl.
Van 10.00 tot 13,00 worden er diverse workshops gegeven door ervaren vissers en studenten van Sportvisaccademie AOC van de Groene Welle.

Graag zien wij jullie op 21 mei as.

Het bestuur