Opruimdag Ruimzicht

Woensdag, 18 mei 2016

Door omstandigheden moeten wij de opruim/herstel dag bij ruimzicht, welke gepland staat voor as. zaterdag 21 mei, verschuiven naar 11 juni. E.a. was reeds gemeld tijden de afgelopen ALV maar per abuis nog niet vermeld op de website.

Reden voor het uitstel is de vismigratiedag, ook as. zaterdag 21 mei, waar de aanwezigheid van de Hsv is gewenst, en wellicht/hopelijk ook meerdere leden/vissers van onze Hsv aanwezig zullen zijn. (zie ook nieuwsberichten en faceboek)

Uitstel is dus geen afstel. Voor hen die zich al hadden aangemeld wel onze oprechte excuses. We hopen jullie, en meerderen, te zien op zaterdag 11 juni aan Ruimzicht aan vang 08.00 uur.

Het bestuur