HSV Zwolle winnaar A.S.C

Donderdag, 7 juli 2016

De Hengelsport Zwolle weer Winnaar ASC

De hengelsport Zwolle weer winnaar ASC
De vaste stok vissers van de Hengelsport Zwolle hebben net als vorig jaar beslag gelegd op de Aart Sybrand Cup, deze wedstrijd wordt elk jaar door een van de vijf deelnemende verenigingen georganiseerd, dit jaar had Genemuiden de organisatie.
Er werd gevist in de berging vijver te Genemuiden door 50 deelnemers van de verenigingen te weten vv KHV Kampen,vv Zwarte water Genemuiden, vv Hasselt, vv Grafhorst en de vv Hengelsport Zwolle.
Veel is er niet gevangen, helaas moest de overgrote meerderheid genoegen nemen met 0 kg maar gelukkig zijn er ook nog winnaars, ja wel 11 vissers wisten vis te vangen o.a. zeelt brasem en een enkel voorn.
Maar zoals gezegd de beste vissers kwamen ook dit jaar weer uit Zwolle, proficiat voor de vissers die de cup met de grote oren naar Zwolle brachten.
Volgend jaar word deze een van de oudste vaste stok wedstrijden uit de regio door vv KHV Kampen georganiseerd.
Ook dan zal De Hengelsport Zwolle weer present zijn met als het even kan net als nu een groot aantal vissers.
Rest mij nog om de organisatie te bedanken voor hun inzet.

Een deelnemer