HSV Zwolle in de Finale

Donderdag, 7 juli 2016

De HSV Zwolle heeft de finale bereikt van de federatieve wedstrijden, dit is zeg maar de bekerwedstrijden onder het vissen.
op 15 oktober vissen we de finale van oost Nederland, dit tegen 3 andere clubs uit de regio.
Zaterdag 2 juli was de HSV Zwolle te sterk voor HSV Bergentheim, na eerder al Dedemsvaart en Ommen te hebben verslagen eindigde het zaterdag met 39 tegen 19.
mochten we 15 oktober winnen dan gaan we voor de landelijke finale vissen kortom we gaan er vanuit dat we nog 2 wedstrijden moeten vissen.
Vissers van afgelopen zaterdag bedankt dat jullie ons weer een ronde verder hebben geholpen.

WC HSV Zwolle