Korte terugblik

Dinsdag, 9 mei 2017

Met voldoening kunnen we terug kijken op de Algemene ledenvergadering van 20 april jl. De opkomst lag in de lijn der verwachting al hadden we gehoopt op iets meer jongere leden. We zien toch jaarlijks weer dezelfde trouwe leden die aanwezig zijn, waarvoor dank, maar zouden het toch ook wel fijn vinden om meer en zeker jongere leden te kunnen verwelkomen op de ALV.

Wellicht speelt het een rol dat er gelijktijdig weer een Europacup avond was maar toch. De avond is uitstekend verlopen en alle commissies hebben zelf hun terugblik op 2016 en het programma voor 2017 gepresenteerd. De verenigingskampioen is met een bloemetje en de beker in het zonnetje gezet en alle aanwezigen werden verrast met een mooi mapje waarin de visdocumenten netjes kunnen worden bewaard. Dit presentje is door de vereniging beschikbaar gesteld in het kader van het 100 jarig bestaan.

In de pauze konden alle leden loten kopen om kans te maken op één van de 6 waardebonnen á € 100 per stuk en te besteden bij Zunnebeld of Pets & co Jonkman. De opbrengst van deze verloting komt ten goede aan KIKA.