Parkeren Wijthmenerplas

Zondag, 29 april 2018

M.i.v. 1 mei 2018 laat de gemeente Zwolle een nieuw parkeersysteem in werking treden aan de Wijtmenerplas. Per dag zal dan € 5,- moeten worden betaald om uw auto te kunnen parkeren binnen de slagbomen. Dit geld jaarlijks voor de periode van 1 mei t/m 30 september.

Voor leden van onze Hsv die graag eens hun hengel uit willen gooien aan de Wijthmenerplas, m.u.v. het terrein van Lakeside, hebben wij in overleg met de gemeente kunnen bedingen dat zij voor een bijdrage van € 30,- per jaar een op kenteken geregistreerd abonnement kunnen verkrijgen.

Wil je hiervoor in aanmerking komen dan moet je de volgende gegevens mailen aan vz.hsvzwolle@gmail.com ;

1. Naam en voorletters
2. Postadres
3. email adres
4. rekeningnummer

Let wel, e.a. geld niet voor leden die een algemene invaliden parkeerpas hebben, zij hebben ten alle tijde vrij toegang tot de parkeerplaats van de Wijtmenerplas.

uw voorzitter