Nieuwe commissie

Dinsdag, 1 mei 2018

Beste leden,

Eén van onze speerpunten in 2018 is het mindervaliden en ouderen beleid een gezicht geven. Hsv de hengelsport Zwolle wil mindervaliden en ouderen in o.a. verzorgingstehuizen en wooncentra`s graag de mogelijk bieden om eens of enkele keren per jaar een mooie visdag aan het water door te brengen.

Dit doe je niet zomaar. Hiervoor gaat intensief overleg aan vooraf met de genoemde instanties en vergt een nauwkeurige voorbereiding. Om dit te kunnen realiseren hebben wij gemeend hiervoor een aparte commissie in te stellen genaamd de ``moc`` (mindervaliden & ouderen commissie)

De moc zal worden aangestuurd door Stein Jansen die tot aan de ALV in 2019 als aspirant bestuurslid zal worden toegevoegd aan het huidige bestuur. Mocht u vragen hebben inzake de com of lijkt het u leuk om de ze commissie te ondersteunen bij de uitvoering van hun werkzaamheden neem dan contact op met dhr. Stein Jansen via het mailadres:  moc.hsvzwolle@gmail.com

Het bestuur