alertheid geboden

Vrijdag, 20 juli 2018

Het is warm, zeer droog en dat blijft voorlopig zo als we onze weermannen e/o vrouwen mogen geloven Dit betekend niet alleen een aanslag op ons zelf, vooral onze ouderen, maar zeker ook op de natuur, onze wateren en de vissen.

Wij verzoeken al onze leden om de komende tijd extra alert te zijn als je aan de waterkant bent en bijzondere veranderingen constateert zoals de vorming van blauwalg en dode vissen.

Constateer je dergelijke voorvallen of heb je een vermoeden neem dan direct contact op met Hsv de hengelsport Zwolle. Dat kan telefonisch via 06-12082538 of middels een berichtje via onze fb pagina Hsv de Hengelsport Zwolle.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.