Vacature Karpercommssie

Vrijdag, 26 oktober 2018

Nieuwe uitdagende vacatures !!!!

Wegens aankomende mutaties binnen de huidige karpercommissie is Hsv de Hengelsport Zwolle per 1 januari 2019 opzoek naar een enthousiaste en gemotiveerde voorzitter (tevens bestuurslid) en enkele leden die plaats willen nemen in deze Karpercommissie.

Heb jij een passie voor het karpervissen en wil jij graag bijdragen aan een positieve ontwikkeling voor de karpervisserij in Zwolle, neem dan contact met ons op voor een nadere kennismaking en praten we samen over de inhoud en verwachtingen voor deze functie.

Profielschets:

Voorzitter karpercommissie
De voorzitter leid de karpercommissie en is tevens hun vertegenwoordiger in het bestuur. Hij/zij is samen met de karper commissieleden verantwoordelijk voor karper beheer, karper uitzet en het organiseren van evenementen voor de karpervissers. Ook is hij/zij aanspreekpunt voor gemeente Zwolle, waterschap WDOdelta en overige instanties, alles aangaande de karpervisserij in Zwolle.

Hierbij krijg je uiteraard volledige ondersteuning van het bestuur en de andere commissies.

Tijdsbesteding: 1x per maand bestuursvergadering (elke laatste donderdag van de maand m.u.v. de vakantieperioden) en vergaderingen van de karpercommissie waarvan de frequentie naar eigen inzicht is in te vullen.

Karper commissielid
Commissieleden zorgen samen met de voorzitter voor een goed en consistent beleid voor de karpervisserij in Zwolle. Je maakt plannen voor een goed karper beheer, karper uitzet en organiseert leuke evenementen zoals jeugdkampen (samen met de jeugdcommissie) en wedstrijden.

Tijdsbesteding: je vergaderd met de overige commissieleden wanneer nodig, afhankelijk van de eigen plannen en georganiseerde evenementen.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over de vacatures?, laat het ons weten door een mail te sturen aan sec.hsvzwolle@gmail.com of bel even met 06-12082538. Wij nodigen jou dan uit voor een nadere kennismaking.