Breaking News !!!!!!!

Zaterdag, 8 december 2018

Beste Leden,

Met genoegen kunnen wij jullie meedelen dat Hsv de Hengelsport Zwolle enkele viswateren rijker is. Zoals meerderen onder ons wel weten zijn de vis en looprechten op het terrein van de Harculo centrale voorbehouden aan visvereniging ``de IJC vissers`` welke in het verre verleden is ontstaan uit medewerkers van deze centrale. Nu de visvereniging ``de IJC vissers`` per 31-december 2018 ophoud te bestaan hebben wij als Hsv de Hengelsport Zwolle, onder voorwaarden, de vis en looprechten kunnen verwerven voor de inlaathaven (materiaalhaven), de uitlaathaven (kolenhaven) en de IJC kolk welke liggen op het terrein van Engie energie Nederland NV.

Dat we hier verguld mee zijn is duidelijk, het biedt onze leden weer meer mogelijkheden om onze mooie hobby uit te oefenen. De wateren zullen worden opgenomen in de visplanner app. Gezien de kwetsbaarheid van de IJC kolk en doorlopende ontwikkeling van dit gebied zijn er wel aanvullende reglementen opgesteld welke te vinden zijn op onze website onder het tabblad ``aanvullende reglementen``.

* Klik hiervoor aanvullende reglementen IJC Kolk

Let op !!!
De vis en looprechten op genoemde wateren gaan in per 01-01-2019.

Wij wensen jullie veel visplezier op de nieuwe wateren.