Extra aandacht voor de ALV

Dinsdag, 5 maart 2019

Volgende week woensdag 13 maart houden wij onze jaarlijkse ALV in het wijkcentrum ``de Weijenbelt`` Campherbeekstraat 82, 8024 BZ te Zwolle (Berkum). Zie ook de uitnodigingen op onze website, social media en morgen 6 maart in de Peperbus.

Onze ALV`s worden doorgaans goed bezocht, met name de witvissers onder ons zijn trouwe bezoekers waarvoor een compliment. Graag richt ik mij dan ook tot de groepen karpervissers, roofvissers, vliegvissers en mindervaliden/ouderen. Hen nodig ik van harte uit om onze ALV eens te bezoeken omdat;

De mindervaliden/ouderen nu ook vertegenwoordigd zijn in een commissie die graag hoort wat er onder hen leeft en welke ideeen zij nog hebben om hun plezier aan de hengelsport te verbeteren.

De karpervissers omdat wij inmiddels best goed investeren voor deze groep, uitzetten, stekken maken enz. Kritiek leveren via social media, positief of negatief, is prima maar wel erg makkelijk. Laat ook eens zien dat je echt betrokken bent bij hetgeen er gedaan wordt en kom naar de ALV om jullie ideeen/suggesties te bespreken.

De commissies voor vlieg en roofvissers zijn volop in ontwikkeling. Om deze ontwikkeling nog meer boost en vorm te kunnen geven is ook jullie aanwezigheid op de ALV zeer gewenst. Laat je zien en horen !!!

Tot slot…….. onze vereniging is gebaat bij positief/kritische leden die mee willen denken en mee willen doen echter lukt dat alleen als we ook persoonlijk met elkaar in contact komen. O.a. onze jaarlijkse ALV is daarvoor een geweldige gelegenheid dus laat deze mogelijkheid niet voorbij gaan.

Graag tot ziens op 13 maart as.

Uw voorzitter.