Goed bezochte Algemene ledenvergadering 2019

Donderdag, 14 maart 2019

Algemene Ledenvergadering wederom een succes !!!!

In een goed gevulde zaal van wijkcentrum de Wijenbelt zijn de leden door elke commissie afzonderlijk bijgepraat omtrent hun activiteiten in 2018 en planning voor 2019. De kas commissie heeft de Hsv weer decharge verleent voor de uitstekende positieve resultaten en financiële boekhouding. Met dank aan onze penningmeester Gea van Kleef.

Ook zijn weer 2 jubilarissen gehuldigd, dhr. Loet van de Winkel en Jan de Vries, zij zijn benoemd tot erelid. Richard Wijzenbroek is voor de 3e keer achtereen gehuldigd als witviskampioen van Zwolle en ontving de bijbehorende wisselbeker.

Al met al een zeer geslaagde ALV met vrij drinken voor een ieder en uiteraard de heerlijke gehaktbal in de pauze.

Speciale dank aan de mensen van Wijkcentrum de Weijenbelt voor hun zeer goede zorg en de mooie ruimte waarin we mochten verblijven.