federatieve kampioenschappen Streetfishing in Zwolle

Dinsdag, 26 november 2019

Enkele weken geleden kregen wij van Sportvisserij Oost Nederland de vraag of op 29 februari 2020 de 1e Federatieve Streetfish kampioenschappen in de Stadsgrachten van Zwolle gehouden mogen worden en of onze Hsv daarbij willen ondersteunen.

Hier hebben we natuurlijk volmondig ja opgezegd mede ook omdat we bijna gelijkertijd van Sportvisserij Nederland het verzoek hebben gekregen om, samen met hen, het Nederlandskampioenschap Streetfishing te organiseren medio november 2020 in Zwolle. Ook daar hebben we volmondig ja opgezegd.

2 geweldige evenementen die aan onze mooie stad en onze prachtige en bloeiende vereniging zijn gegund, waarvoor dank aan SVN en SVON. We gaan er samen twee prachtige evenementen van maken.