Streetfishen Doe Je Zo

Maandag, 10 februari 2020

Streetfishen Doe Je Zo!

Op zaterdag 22 februari organiseren de Roofvis en Jeugdcommissie van HSV de Hengelsport Zwolle een themadag over Streetfishen. Ben jij net begonnen met vissen of zou je het graag een keer willen proberen? Meld je dan nu aan voor deze de themadag. Deelname is gratis en je gaat niet met lege handen naar huis!

Er is plek voor maximaal 25 deelnemers We beginnen de dag om 9 uur op ons clubgebouw aan het Zerboltpad 2 in Zwolle. Gerjan Huisken van de Roofviscommisie zal de nodige technieken met jullie gaan doornemen. Zoals de Dropshot, Carolina, Chebruska, Nedrig en meer. Ook krijg je de nodige tips over materiaal en visveiligheid. Gerjan heeft inmiddels aan meerdere wedstrijden in Nederland meegedaan. Uiteraard doet hij ook mee aan de voorronde van het Nederlands Kampioenschap, op 29 februari, hier in Zwolle. Hij kan je dus het nodige vertellen over Streetfishen!

Na de uitleg van Gerjan eten we een broodje in het clubhuis en daarna gaan we gezamenlijk proberen om vis te vangen in de grachten van Zwolle. Dit doen we tot ongeveer 2 uur smiddags. Aan het eind van de dag krijgen jullie een leuk aandenken mee kun je zeggen dat je weet hoe je verantwoord kunt Streetfishen. Aanmelden kan door een email te sturen met je naam en leeftijd naar :
rc.hsvzwolle@gmail.com

P.S. Zou je ook willen laten weten of je zelf een hengel hebt voor deze visserij? Anders hebben we voor een aantal deelnemers eventueel een hengel te leen.