Kampioenschap van Zwolle

Vrijdag, 21 augustus 2020

Beste vissers,

Op Zaterdag 5 september 2020 organiseren wij de wedstrijd van ``de Hengelsport ``voor leden van de Hengelsport Zwolle.

Dit keer, door de corona, maar één wedstrijd waar we tevens vissen voor het ``Kampioenschap van Zwolle``.

Het is een wedstrijd waarbij de hengelkeuze vrij is, er wordt gevist aan het Zwolle IJsselkanaal. Loten om 08.00 uur onder de brug, dit zal worden gedaan door de Hsv. Vissen van 09.00 uur tot 14.00 uur.

De prijsuitreiking zal onder de brug zijn of in het Anker, dit ligt aan de situatie op dat moment en ter beoordeling van de Hsv.

Opgave bij Theo de Jong of Bert Kluinhaar, wel voor 2 september opgeven.

Let Op !!!! Alles onder voorbehoud van corona maatregelen.

De wedstrijdcommissie