Controledag met Boa en Politie

Dinsdag, 22 september 2020

Op zaterdag 19 september jl hebben onze verenigingscontroleurs, samen met boa's van Sportvisserij Oost Nederland en politie Zwolle, controles visserijwetgeving uitgevoerd op de Zwolse wateren.

In 2 teams zijn totaal 60 vissers gecontroleerd op het in bezit hebben van de juiste vis documenten en naleving van de wettelijke en vereniging reglementen.
Goed om te zien dat bijna iedere visser in het bezit was van de juiste documenten en zich aan de reglementen houd. Er zijn 2 pv's (procesverbaal) uitgedeeld en er is 1 waarschuwing gegeven.

Wij bedanken de boa's en politie voor de uitstekende samenwerking en zien uit naar de volgende dag welke zeker gaat plaatsvinden.