Hsv partner Stichting kind in beeld Zwolle

Vrijdag, 20 november 2020

Hsv de hengelsport Zwolle zet zich in voor ``Stichting Kind in beeld``

Stichting Kind in Beeld heeft zich ten doel gesteld plezierige activiteiten te organiseren voor kinderen uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen. Ieder jaar organiseert Stichting Kind in Beeld Hét Grote Sinterklaasfeest voor Zwolse kinderen uit gezinnen met een laag inkomen.

Als Hsv hebben wij dit jaar ons clubgebouw beschikbaar gesteld voor de vrijwilligers van de Stichting om de cadeaus in te kunnen pakken en deze tijdig te kunnen distribueren naar de getroffen gezinnen en kinderen. Daarnaast heeft het bestuur gemeend om de stichting financieel te ondersteunen en hen te sponsoren voor het mooie bedrag van € 500,-.

Hsv de hengelsport Zwolle wenst Stichting kind in beeld, alle vrijwilligers en de gezinnen en kinderen een fijn sinterklaasfeest toe.