Corona update

Woensdag, 3 februari 2021

Conform de verlenging van de lockdown, tot in ieder geval 2 maart 2021, kunnen en mogen er geen hengelsport wedstrijden/activiteiten worden georganiseerd. Uiteraard wachten wij de persconferentie op 23 februari 2021af voor de mogelijkheden na 2 maart 2021.

E.a. betekend ook dat ons clubgebouw gesloten blijft voor bezoekers tot in ieder geval 3 maart 2021. V.w.b. het nog steeds geldende nachtvisverbod moeten we wachten tot bekend is of ook de avondklok wordt verlengd. Dit zal wellicht op 8 februari bekent zijn.

Wij begrijpen dat er in tussentijd vragen kunnen zijn t.b.v. vispassen, botenhavens of voor de commissies. Derhalve zetten wij de mogelijkheden even voor u op een rij.
* Voor algemene vragen kunt u bellen of appen naar 06-12082538 of een mail sturen aan sec.hsvzwolle@gmail.com
* Het bestellen van een nachtvispas, 3e hengelvergunning of combipas van de Hsv (niet de landelijke) kan online via https://hsvzwolle.nl/
* Vragen met betrekking tot de botenhavens kunt u via mail richten aan az.hsvzwolle@gmail.com

Let op elkaar en blijf gezond