Uitnodiging Algemene ledenvergadering

Dinsdag, 3 augustus 2021

Hierbij nodigen wij u uit voor de, door corona, uitgestelde ALV 2021 op 14 september 2021 om 19:30 uur in ons clubgebouw aan het Zerboltpad 2 te Zwolle.

Door de aanwezigheid/opkomst van de zeer besmettelijke Delta variant zijn we genoodzaakt om ons te houden aan de corona regels en te voorkomen dat er tijdens de ALV besmetting clusters kunnen ontstaan. We hebben in onze zaal weliswaar klimaat control en plaats voor 60 zittende personen, maar risico`s willen we zoveel als mogelijk uitsluiten. Afstand houden is bij maximale bezetting (60) onmogelijk helaas.

Derhalve kunnen we maximaal 22 leden, exclusief bestuur, toelaten op de ALV. De toelating gebeurt op basis van volgorde van aanmelding/inschrijving. Vol is vol bij 22 aanmeldingen.

Aanmelden kan vanaf 8-8-2021 t/m 31-8-2021 via het mailadres sec.hsvzwolle@gmail.com

Klik hier voor de agenda.