Agenda Algemene Ledenvergadering 2022

Dinsdag, 12 april 2022

Hierbij nodigen wij u uit voor de Algemene Ledenvergadering van Hsv de hengelsport Zwolle op 12 mei 2022. (alleen voor leden)

We houden de ALV in ons clubgebouw aan het Zerboltpad 2 te Zwolle en u bent welkom vanaf 19:00 uur.

Let op !!!

De agenda bevat een meer dan belangrijk agendapunt 9 ``Organisatieontwikkeling Sportvisserij Nederland`` Het voortbestaan van onze Hsv en van onze Federatie zoals het nu is, kan in de toekomst op het spel kan komen te staan. Uw mening omtrent enkele cruciale onderdelen is gewenst en zal, na uitleg hierover, via een schriftelijke stemming worden gevraagd.

Klik hier voor de agenda van de ALV