Start uitgifte nacht/avond vispas Stadsgracht

Woensdag, 28 september 2022

Na de positieve pilot in 2021 starten we op donderdag 6 oktober as. weer met de uitgifte van de tijdelijke avondvispas voor de Stadsgracht, deze is dan geldig tot 20:30 uur.

Deze avondvispas is alleen beschikbaar voor leden en kan worden verkregen in het clubgebouw op de donderdagavond tussen 18:30 en 19:30 uur. Vergeet niet je legitimatie + vispas mee te nemen. Alleen persoonlijk afhalen is mogelijk.

De tijdelijke avondvispas kost €5 en is geldig voor de periode van 22 oktober 2022 t/m 7 maart 2023. Er zijn maximaal 50 passen beschikbaar.