Save the Date

Dinsdag, 24 januari 2023

SAVE THE DATE!!

Wij als HSV Zwolle laten elk jaar de stichting kind in beeld graag gebruik maken van ons clubgebouw in de periode voor sinterklaas, de stichting gebruikt dan ons clubgebouw om cadeaus in te pakken voor kinderen van de minima met als doel dat elk kind met sinterklaas een cadeau kan krijgen. Nu hebben we ons laten uitdagen door de stichting kind in beeld om een viswedstrijd te organiseren waarbij de opbrengst dan naar de stichting gaat.

Wij als wedstrijdcommissie gaan deze uitdaging graag aan natuurlijk. Het plan is dat we een open viswedstrijd willen organiseren in en aan het Zwarte water in Zwolle op zondag 24 september. We hopen op een mooie opkomst, wil je meedoen geef je dan op! De kosten voor dit evenement zijn 15 euro dit over te maken op NL24INGB0000908090 t.n.v. Hsv de Hengelsport Zwolle, bij vermelding graag opgeven " goede doelen wedstrijd"

Het idee is om vaste stok vakken en feeder vakken te verzorgen. We zijn als wedstrijdcommissie druk bezig om sponsors te zoeken voor deze wedstrijd. We willen gaan voor prijzen van 1 op 2 en de prijzen zullen bestaan uit hengelsportartikelen, o.a. zitkist, hengels etc. De volgende sponsoren zijn inmiddels bekend en zullen in de komende tijd hieronder aangevuld worden.
Zunnebeld Zwolle
Vos hengelsport Almelo