Roofmeister Cup 2024

Zaterdag, 29 juni 2024

Voor de vissers onder ons die het nog niet hadden meegekregen: de inschrijvingen voor de Roofmeister Cup 2024 zijn geopend en iedere visser met een VISpas kan deelnemen of stemmen. Wij als HSV Zwolle willen graag een van jullie afvaardigen om deel te nemen aan deze 3-daagse afvalrace. De winnaar kan namelijk enorme prijzen winnen, en wij als HSV kunnen een gave YouTube-video ter promotie van onze vereniging winnen.

Wat kun je winnen?
Bizarre prijzen met een totale prijzenpot van maar liefst €20.000,-
Hoofdprijs: een volledig verzorgde visreis naar Bonaire met het team van Roofmeister
Voor onze HSV: een professionele promotievideo
Mocht je hier nog niet van op de hoogte zijn en ook kans willen maken op een geheel verzorgde visreis naar Bonaire, klik dan op de volgende link voor meer informatie over de Roofmeister Cup 2024. Deelname is GRATIS.

Klik hier voor meer informatie

Voel je geen drang om zelf mee te doen? Dan is jouw stem heel belangrijk voor zowel ons als HSV als voor de mogelijke deelnemers die onze vereniging steunen. Je kunt via de volgende link stemmen:

De volgende leden zijn al ingeschreven voor deelname:

Herrald Koetzier
Renzo van Berkum

Laten we met z'n allen zorgen dat HSV Zwolle deel mag nemen aan de Roofmeister Cup 2024 en in de prijzen valt! Bedankt voor jullie steun en enthousiasme.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van HSV Zwolle