VISpas

De VISpas is het lidmaatschapsdocument voor onze leden. Hiermee kun je in de buurt van Zwolle op 32 verschillende wateren vissen. Daarnaast kun je ook elders in Nederland in veel wateren vissen. Wil je weten waar? Kijk dan op www.visplanner.nl

Bij lidmaatschap gelden ook reglementen deze kun je hier vinden

Met de VISpas:
  • mag je met twee hengels en alle toegestane aassoorten vissen.
  • heb je één pasje als bewijs dat je lid bent van je vereniging, de federatie én Sportvisserij Nederland - dit scheelt een hoop papierwerk.
  • help je mee aan een goede controle, visstandbeheer en de organisatie van wedstrijden.
  • ben je van Sportvisserij Nederland en draagt zo bij aan de belangenbehartiging van de Nederlandse sportvisser zodat jij tot in de lengte van dagen kan en mag blijven vissen.

Heb je een smartphone met daarop de visplanner-app? Dan hoef je je boekje met viswateren niet meer mee te nemen naar de waterkant. Je kunt met je visplanner laten zien in welk water je mag vissen. Dit is rechtsgeldig!