Melding

Donderdag, 17 maart 2016

Beste leden i.p.v een artikel ,welke door mij in de maak is,richt ik mij tot jullie me de mededeling dat tot onze spijt de Heren Harry Tieke [botencommissie ] Andries Vos secretaris en Eef van de Gronde Commissie Jeugd.Hebben aangegeven hun functies per 1 april 2016 beschikbaar te stellen . Zij hebben aangegeven hun taken netjes af te ronden en tot de extra a.l.v, waarvan de datum dan zo snel mogelijk bekend word gemaakt, zullen deze worden waargenomen door de overige bestuursleden. De extra a.l.v is noodzakelijk om nieuwe bestuursleden voor deze functie te kunnen kiezen uit belangstellende kandidaat leden. De profielschets en sollicitatieprocedure voor de functie komen na 1 April ter beschikking via deze website . met vriendelijke groet Klaas keen . voorzitter . gepubliceerd door Eef.