Aanvulling verenigingscontroleurs

Donderdag, 7 juli 2016

Beste Leden,

Per vandaag, donderdag 7 juli, zal het controleteam worden ondersteund door enkele extra verenigingscontroleurs. Anders als de reeds bestaande verenigingscontroleurs zijn zij te herkennen (vraag hiernaar) aan het groene legitimatiebewijs zoals onder getoond. De binnenkant van dit legitimatiebewijs van de HSV is voorzien van naam, handtekening en pasfoto van de controleur. De bevoegdheden van de ondersteunende verenigingscontroleurs zijn hetzelfde als van onze gediplomeerde controleurs echter dragen zij geen blauwe controleurs jas.

Wij zijn zeer verheugd met deze uitbreiding zodat er meer en intensiever kan worden gecontroleerd op onze wateren.