Normen en waarden

Vrijdag, 22 juli 2016

Beste visvrienden,

Afgelopen week is geconstateerd dat iemand het nodig vond om zijn grote behoefte achter te laten in de boskant van de buitenste stek aan Ruimzicht.
Los van de normen en waarden die wij onze leden toedichten zullen jullie begrijpen dat wij als vereniging zulke acties zeer verwerpelijk vinden en gewoon niet accepteren.

Neem je verantwoordelijkheid naar je collega vissers en omgeving en maak, indien je hoge nood hebt, gebruik van een vuilniszak of poepemmer (waar een zak in kan) en ruim je eigen rommel op in de dichtstbijzijnde vuilnisbak.

Mochten onze controleurs vissers betrappen op bovengenoemde onwenselijkheid dan zal de vispas worden ingenomen.