Realisatie invalide / mindervalide stekken

Woensdag, 5 juli 2017

Het bestuur is voornemens om i.s.m. Sportvisserij Nederland, Sportvisserij Oost Nederland, gemeente en waterschap, minimaal 2 of meerdere vis-stekken te realiseren voor onze invalide/mindervalide mede-vissers (leden). Wij zijn nl. van mening dat zij recht hebben op enkele toegankelijke en veilige vis-stekken op onze Zwolse wateren.

Om e.a. te kunnen realiseren willen we een werkgroep instellen die dit alles begeleid en hierover de gesprekken voert met genoemde partners omtrent hoe, waar enz. Ons inziens kan die werkgroep niet zonder de ervaring van een invalide/mindervalide visser want wie kan ons beter informeren waar zij tegen aanlopen inzake toegankelijkheid en veiligheid aan het water.

Derhalve doen wij een oproep aan onze invalide/mindervalide vissers om plaats te nemen in de werkgroep en zo bij te dragen aan de realisatie van ons doel.

We zijn opzoek naar één invalide en één mindervalide visser, zij kunnen zich aanmelden door te mailen naar vz.hsvzwolle@gmail.com of te bellen met 06-30160960.

Het bestuur