Nachtvispas en 3e hengelvergunning HSV de Hengelsport Zwolle

Maandag, 8 januari 2018

Let Op, Let op, Let op............om misverstanden te voorkomen !!!!!!!!!!!

Er blijken leden te zijn die denken dat de sticker van Sportvisserij Nederland, voor de nachtvispas en 3e hengelvergunning, ook geldig is voor de Zwolse wateren.

Dit is NIET het geval. Voor de Zwolse wateren moet je in het bezit zijn van een nachtvispas, 3e hengelvergunning of combinatie hiervan, van Hsv de Hengelsport Zwolle. Zoals in het vorige bericht reeds vermeld is deze elke donderdagavond tussen 18.30 en 19.30 uur te verkrijgen in ons clubgebouw aan het Zerboltpad 2 te Zwolle.

Kosten:
Nachtvispas                   € 10,-
3e hengelvergunning     € 10,-
Combipas                      € 19,-

Genoemde vergunningen zijn alleen geldig in combinatie met het lidmaatschap van Hsv de Hengelsport Zwolle.