Breaking !! Breaking !!

Vrijdag, 9 oktober 2020

BREAKING !!BREAKING !!BREAKING !!

Beste leden en belangstellenden,

Het is ons een genoegen om jullie te kunnen meedelen dat het m.i.v. vandaag, 9 oktober 2020, het via onze website www.hsvzwolle.mijnhengelsportvereniging.nl nu mogelijk is om met één druk op de button ``ONLINE VERGUNNINGEN`` lid te worden van Hsv de Hengelsport Zwolle of een dag of weekvergunning te verkrijgen. Voor leden bestaat er op dezelfde pagina de mogelijkheid om jou nachtvispas, 3e hengel vispas of combipas (nacht & 3e hengel) te verkrijgen voor verenigingswateren.

Wat zijn de mogelijkheden voor niet leden;

•Je kunt kiezen voor een dagvergunning
•Je kunt kiezen voor een weekvergunning (nachtvissen e/o gebruik 3e hengel zijn optioneel)
•Je kunt er voor kiezen om Lid te worden van onze Hsv via een doorlink naar onze website en dan ``vispas bestellen``

Wat zijn de mogelijkheden (alleen) voor LEDEN;

•Je kunt kiezen voor een nachtvispas (pas wordt toegezonden per post)
•Je kunt kiezen voor een 3e hengel vispas (pas wordt toegezonden per post)
•Je kunt kiezen voor een combi vispas (3e hengel & nachtvissen, pas wordt toegezonden per post)

Alle vergunningen blijven natuurlijk ook verkrijgbaar in ons clubgebouw en bij de bekende verkoop adressen.