Afval Botenhaven de Noord

Maandag, 27 juni 2022

Met regelmaat treffen wij in onze Botenhaven de Noord afval aan. Na enige oplettendheid is er geconstateerd dat dit o.a. afkomstig is van onze leden, de betreffende leden hebben een waarschuwing gehad.

Het is niet normaal om op deze manier afval achter te laten; vuilnisbelt Westerveld is al heel wat jaren gesloten.....
Wij vragen iedereen om zijn of haar afval netjes te verwerken en het niet op deze manier achter te laten.
Mocht het zo zijn dat u dit bericht niet aanneemt en wordt betrapt op het 'dumpen' van afval zal u worden geroyeerd uit de botenhaven, uw plek wordt dan per direct opgezegd.

In alle andere gevallen laten wij direct de betreffende autoriteiten ter plaatse komen.

Wij gunnen een ieder een plezierige dag in, op en om het water nabij onze botenhavens maar gaan ervan uit dat we het met zijn allen netjes houden.