Geslaagde openingswedstrijd Soestwetering

Maandag, 29 augustus 2022

Het was een topdag, de openingswedstrijd van de nieuwe vissteigers aan de Soestwetering. Een prachtige visdag, een redelijke vangst mooie prijzen en afsluitend een super verzorgde bbq.

De 1e prijs ging naar Fred de Haan met een gewicht van 8630 gram, hij mocht een prachtig visplateau in ontvangst nemen.
Goede 2e is Arie Jaspers geworden, hij bracht 5310 gram in het net, hij ontving een mooie feederhengel met molen.
De 3e plaats is opgeeist door Gerwin Polinder met een gewicht van 3880 gram, hij ontving een mooie vaste stok van 10 m.
De nummers 3 t/m 6 ontvingen een waardebon te besteden bij Zunnebeld en alle overige deelnemers gingen naar huis met een mooie rollade van slagerij van Gullik.

Zunnebeld dank voor de mooie prijzen, slagerij van Gullik dank voor de zeer goed verzorgde bbq en Jarno Veldhuis van Sportvisserij Oost Nederland dank voor de loodvrije pakketten die aan elke visser is uitgereikt.