Let op!! extra activiteiten wedstrijd/witviscommissie

Vrijdag, 13 oktober 2023

Beste leden e/o geïnteresseerde vissers

Op 16 november, van 19:00 uur tot ongeveer 22:00 uur, organiseert onze wedstrijd/witviscommissie een gezellige avond in ons clubgebouw aan het Zerboltpad 2. Heb jij zin om gezellig wat te kletsen over vissen en te ouwehoeren. Of ben je benieuwd naar onze wedstrijdclubjes en heb je vragen daarover, dan ben je van harte welkom vanaf 19:00 uur tot ongeveer 22:00 uur

Op 10 en 17 december organiseert onze wedstrijdcommissie een 2 daagse viswedstrijd aan de IJssel. Om 07:30 uur loten in het clubgebouw aan het Zerboltpad en vissen van 09:30 uur tot 14:30 uur. Inleg is € 25,- en dat is inclusief € 5,- voor de poule. Opgave per mail aan wc.hsvzwolle@gmail.com

Op 28 en 29 december organiseert onze wedstrijdcommissie een 2 daagse viswedstrijd aan de Vecht. Bij voldoende deelname 2 trajecten, stuw en Ruitenberg. Kun je lekker uitbuiken op je koffer of kist. Inleg € 25,- en dat is inclusief € 5,- poule per dag. Loten om 07:30 uur in het clubgebouw aan het Zerboltpad en vissen van 09:30 uur tot 14:30 uur

Opgave per mail aan wc.hsvzwolle@gmail.com.

De wedstrijdcommissie