Algemene Ledenvergadering

Woensdag, 24 april 2024

Woensdagavond 17 april hebben we de jaarlijkse alv gehouden. We hebben hier afscheid genomen van Klaas Keen als voorzitter en hem bedankt voor zijn inzet van de afgelopen jaren. Het bestuur heeft gemeend om Klaas voor zijn inzet erelid te maken. Ook hebben we afscheid gekomen van Remco van der Molen als voorzitter van de karpercommisie. Nieuwe bestuursleden binnen het bestuur: als nieuwe voorzitter is gekozen voor Theo de Jong, voor de karpercommissie is Matthew Jansen gekozen als voorzitter (was controlecommissie), voor de controlecommissie is Bas Wolff gekozen als voorzitter en voor de wedstrijd commissie is Richard de Jong gekozen als voorzitter (was Theo de Jong). Tevens heeft het bestuur gemeend om 3 leden erelid te maken, deze 3 leden vissen nog alle 3 wedstrijden en zijn allemaal tussen de 85 en de 90. Verder zijn er de huldigingen geweest van de maandag en de dinsdag club en de winnaar van de soestweteringcup (Bert kluinhaar en Theo de Jong). Het bestuur heeft iedereen bedankt voor zijn of haar komst en inbreng. We hopen als bestuur op een mooi visjaar!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur HSV de Hengelsport Zwolle.