Clubgebouw tijdelijk gesloten

Woensdag, 16 december 2020

!! CLUBGEBOUW GESLOTEN !!

Beste leden

Hsv de hengelsport Zwolle conformeert zich uiteraard aan de corona lockdown. Dit betekend dat ons clubgebouw in ieder geval tot 20 januari 2021 is GESLOTEN.

Wij blijven bereikbaar via ons telefoonnummer 06-12082538 of via mail naar sec.hsvzwolle@gmail.com. Chatten via onze facebook pagina mag natuurlijk ook.<br>Leden die voor 19 januari 2021 graag hun nachtvispas, 3e hengelvergunning of combipas 2021 voor verenigingswateren in bezit willen krijgen kunnen dit nu al ONLINE regelen. Via de button ``online vergunningen`` op deze website kun je de gewenste vergunning kiezen en direct bestellen. Na betaling krijg je de vergunning direct toegestuurd in je mail, je pas wordt dan z.s.m. per post aan je toegestuurd.

Het bestuur