Boten uit het water 2024

Tussen 1 en 30 april 2024

Opgeven kan tussen 01-10-23 en 30-11-2023 via: bh.hsvzwolle@gmail.com

Boten mogen alleen op de dam tussen de haven en kolk de Noord liggen.

Je haalt je boot zelf uit het water en plaatst deze op schraagjes/steunen. Balkjes, paaltjes, boomstammen etc. worden niet meer toegestaan. Uithalen van je boot kan door gebruik te maken van de kleine helling aan de rechterzijde van de haven in Kolk de Noord. Er worden geen boten uit het water gehaald om een andere manier om schade te voorkomen. Ook voor de helling geldt; we gaan geen boten over het beton heen slepen.

Je meld je vooraf aan via mail op bh.hsvzwolle@gmail.com met een datum van uithalen en een datum dat je boot weer terug gaat. Als de boot op de kant ligt moet je daar weer een foto van mailen. De uithaal en inlegdatum worden strikt gehanteerd en gecontroleerd, er word gehandhaafd op het nakomen van afspraken, opruimen en schades.

Je betaald gedurende de periode dat je op de kant ligt een borg van 100 euro per bank en vooraf.

Mocht het ons met zijn allen niet lukken de regels te volgen en de haven netjes te houden dan zal aankomende keer ook echt de allerlaatste keer geweest zijn dat de boten op de kant van de haven mogen liggen.

BELANGRIJK: BOTEN MOGEN ALLEEN OP DE KANT LIGGEN TUSSEN DE DOOR ONS VASTGESTELDE DATUM! DAT BETEKEND DAT NA HET TE WATER LATEN, ER GEEN BOTEN MOGEN BLIJVEN LIGGEN.