Doe je mee?

Wil jij ook wedstrijd vissen?

Dat kan! In de Zwolse wateren zijn er regelmatig wedstrijden waar je als recreatieve visser aan kunt deelnemen.
Je kunt bijvoorbeeld meedoen aan de gratis wedstrijden die door de HSV “De Hengelsport” Zwolle voor haar leden worden georganiseerd. Elk jaar zijn er drie gratis wedstrijden voor de leden van de vereniging, deze staan ook vermeld op onze website (zie agenda).
opgave via mail, wc.hsvzwolle@gmail.com
De eerste wedstrijd ( vrije hengel keuze ) vindt plaats op zaterdag 27 mei 2017... De 65+ wedstrijd ( vrije hengelkeuze ) vindt plaats op donderdag 29 juni  2017. De derde wedstrijd ( vaste stok 7.50 meter of maximaal 14 meter ) vindt plaats op zaterdag 2 September 2017.
Vissen is voor iedereen, een hobby voor jong en oud en door het contact met je mede wedstrijdvissers kunt je tips en trucs uitwisselen en op deze manier van elkaar leren zodat je nog beter gaat presteren. Sportiviteit en gezelligheid staan hoog in het vaandel bij deze wedstrijden.
Je kunt je ook aanmelden bij één van onze wedstrijdclubs. Elke club vist op een andere dag. Je kunt de data van de wedstrijden vinden in de agenda op onze website. Ga eens kijken bij een wedstrijd en doe mee! Denk nou niet dat je als recreatief visser geen kans maakt om in de prijzen te vallen, want er zijn veel voorbeelden bij ons bekent die het tegenovergestelde bewijzen. De wedstrijdvisser van nu is ook als recreatieve visser begonnen, dus neem de stap en ga wedstrijd vissen!
Voor vragen kun je elke donderdagavond van 18.30 uur tot 19.30 uur ( met uitzondering van feestdagen ) terecht in ons clubgebouw. Het adres en de routebeschrijving vind je op de website.